Foofie gillar dinosaurier


Det har blivit mycket dinosaurie filmer på senaste. För inte så längesedan såg jag ju ice age dawn of the dinosaurs. Imorse tittade jag på jurassic park. Nu ska jag och Bull beställa pizza från Burebaren och dra hem till honom och se på jurassic park 2 the lost world. Jag vet att jag inte borde äta pizza, men jag har varit duktig på senaste och tänk efter lite vad jag stoppat i mig. Jag var jätteduktig som gjorde broccoli och spenat soppa ju ^__^. Aja, gotta run, later!









Kommentarer
S A N D R A T J U L I N S

Fin blogg (:



Dagens låt är nu uppe! artisten är Nick Pitera <33 http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/nick-pitera-run.html#comment

2009-08-07 @ 20:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback