Gothic 3



Imorse testade jag btw ett pc-spel som heter "Gothic 3". Tyvär måste jag säga att det var nog seriöst det sämsta jag spelat. Du kan inte bestämma hur din karaktär ska se ut  = trååååååååkigt. När man börjar på ett nytt spel så är det första som händer att man mitt i en strid med en massa orcher! Vilket tycker jag är ett jättedåligt sätt att, komma igång och börja lära sig att spela ett spel. För man blir stressad av situationen att man blir slagen på och är väl inte riktigt berred på hur kontrollerna fungerar. Men det första som händer är att jag lyckas komma på hur man slår med svärdet (eh tror jag?!) som knappt gör någon ska på orchen som tycks vara som att boxas med en motorsåg ungefär. Det andra som händer är att jag tappar mitt svärd! Så jag var snabbt tvungen att försöka komma på hur man skjuter men bågen och pilarna, gick inte sådär värst bra när man hade en blodstörstig orch på halsen. Sen tog pilarna slut och jag var chanlös och dog.




VÄRDELÖST SPEL!







Kommentarer
Ida

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

2009-08-04 @ 21:17:36
URL: http://misswivel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback