2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gjorde snebena i håret, strök gardiner och hade trekant.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Några bekanta.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, som tur är.

5. Vilka länder besökte du?

Jag var en sväng till Finland.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Jobb, kläder, partner.

7. Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

1 januari - då jag spydde på Jens köksgolv pga magsjuka.
21 mars - då jag firade min 20 års dag med mina goa vänner.
1 maj - då jag flyttade in i min första egna lägenhet.
13 december - min 1 års dag som singel.

8. Vad var din största framgång 2009?

Flytta in till egen lägenhet.

9. Största misstaget?

Badat för lite i sommras.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja, jag låg på lassa med dropp i 2 dygn i sommras.

11. Bästa köpet?

Min mobil.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, cigg och cola haha.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jo jag fyllde 20 hehe.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Lady Gaga - Bad Romance, Lazee - Rock Away, Daft Punk - Steam Machine, m.f.l.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har nog varit lite gladare faktiskt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Badat, dansat, grillat, kramats.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Sitta vid datorn haha.

18. Hur tillbringar du julen?

Med släkten, god mat och julkalle.

19. Blev du kär i år?

Jo det kan man väl säga.

20. Favoritprogram på TV?

Desperate Housewives naturligtvis.

21. Bästa boken du läste i år?

Jag har inte läst några böcker i år...

22. Största musikaliska upptäckten?

Lady Gaga... sen vet jag inte riktigt.

24. Något du önskade dig och fick?

Kläder och smink.

25. Något du önskade dig men inte fick?

Njäe men typ inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Jag festade med mina kompisar och hade kalaskul =).

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Se fråga 6.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Eh, jag vet inte... bekvämt... smårockigt till fest...

29. Vad fick dig att må bra?

Bull, cigg, cola, cheezburgers, musik och alkohol.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Eva Longoria <3.

31. Vem saknade du?

Jonas C.

32. De bästa nya människorna du träffade?

Massa härligt Umeåfolk bland annat =).




2009 i bilder

Pippin & Sam


Jag & Bull grillade



Dagen efter jag rockade på Greyscale



Söt bild på Bull i min halsduk



Min första egna lägenhet



Hade långa naglar



Kollade på Desperate Housewives



Hade kul på fester



Festade med Umeåfolk



Bull pussade på Nicke



Och jag pussade på Frida



Fast det hade ju inte varit helt fel att få pussa på Eva Longoria




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback