Julklappar...


Jag märker att folk har börjat komma igång med julklappshandlingen nu... Det är ju kul... Det är synd bara att jag inte har råd att köpa julklappar till någon. Så ni behöver inte köpa några julklappar till mig... (syftar på mina vänner) jag kommer säkert få en slant av pappa i julklapp och sen har väl mamma säkert tänkt ta sig råd att köpa något till mig. Men jag vill inte ha julklappar av någon annan för jag har inte råd att köpa julklappar till någon av er... Men jag hoppas och tror att dom flesta av er förstår att jag tycker om er och att ni betyder mycket för mig även om jag inte har råd att köpa julklappar till er. Det är trist men jag har bara inte råd och jag kan inte göra så mycket åt det...




Kommentarer
Emmeli

ja har inte börjat julhandla än :)

2009-12-07 @ 20:26:27
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback