Julstädning på G



Ja det har varit en delvis produktiv dag för mig. Jag har diskat i omgångar och kollat på desperate housewives medan disken torkat i diskstället. Sen är jag nu på andra maskinen tvätt. Dom har målat om i tvättstugan så man har inte kunnat vara där så man har ju samlat på sig massa tvätt. Verkligen supersmart idé att måla om i tvättstugan i mitten på december (hmm... nej!). Men hur som helst så ska jag nog ägna större delen av helgen åt att julstäda har jag kommit i underfund med, det behövs kan jag tala om. Jag har inte direkt mycket att julpynta med men man kan ju iaf ha rent och fint hemma över jul. Jag har köpt lite glitter iaf som jag kan hänga någonstans, det blir ju gulligt...
Nä nu ska jag ta och läsa lite bloggar och snoka runt lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback