Utmanad


Jag har blivit utamanad av... Brutalabloggen!


3 saker som jag minns som om det vore igår:

* När jag var inlagd på sjukhuset.
* Helgerna i sommras med en viss person.
* Min 20 års fest.



3 saker som jag ogillar:

* Backstabbers.
* Lingon.
* Räkningar.


3 saker som jag gillar:

* Cheezburgers.
* Facebook.
* Coca cola.


3 bloggar jag följer dagligen:

* Fokis.
* Egoinas värld.
* Rödräv.

 

3 låtar som jag lyssnar mycket på nu för tiden:

* Lady Gaga - Bad Romance.
* Beyonce - Single Ladies.
* Daft Punk - Steam Machine.



3 TV program som jag följer:

* Desperate housewives <3
* Tittar inte på TV...

 

 



Kommentarer
Brutala Bloggen svarar

Jag säger detsamma! Ideal mankvinnan! Med kille saknar man brösten och med tjej saknar man snorren!

2009-12-03 @ 16:16:04
URL: http://metrobloggen.se/ruv
simone

sV: Exakt, så har jag det ofta på morgonen :D Jag arbetar hemma just nu, så då ska man upp fast man inte ska någonstans, dt är nog värst ^^

2009-12-03 @ 17:03:41
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback