Marocko tjejen



Haha jag skummade igenom lite kommentarer från ett inlägg i Kenzas blogg. Sen hittade jag den här kommentaren:




Och asså jag håller på att skratta ihjäl mig! Först beklagar "araben" det som hänt (vad som hänt är oklart, det man vet är att det är familjeangelägenheter) och direkt efteråt är det helt plötsligt en lögn?? WHAT?! Sen Kenza ARAB?! Puckojävel har du missat något eller, det står klart och tydligt under hennes presentationsbild på vänster sida att hon är HALVMAROCKANSK! Marocko ligger i nordvästra AFRIKA! Sen när är man en arab om man är från Afrika? "jag ser dig som en lilla syster för du är från samma land som jag kommer ifrån" Okey så bara för att man är från samma land så är man syskon då eller? Jävlar vad många syskon jag fick då helt plötsligt, hela Sverige liksom! Jag fattar inte, känner "Araben" Kenza överhuvudtaget? Det tvivlar jag på, och jag har svårt att förstå hur man kan se någon som man inte ens känner som ens lillasyster liksom. Vilken nöt asså! "sluta hålla på som du gör nu.." Va? Hur håller hon på?! "folk börjar hata dig" Eh? Varför ska man hata Kenza, vad har hon gjort liksom? "du hör inte det själv men ditt beteende förklaras som kaxig atittyd" Asså skojar den där "araben" fjollan eller?! Kenza kaxig? HÖRT TALATS OM KISSIE ELLER?!?!?!




Kommentarer
Anonym

dom från marocko är ju araber... nästan alla från nordafrika är de också.

2011-01-04 @ 01:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback