Men snälla?


Asså seriöst? Tror dom på fullaste allvar att jag bryr mig vem som lagt till den och den som vän på "meetyourmessenger"?! Det enda som är relevant är väl vem som lagt till MIG som deras vän! Inte för att jag loggat in på den där sidan sen jag var 17 men ändå, sjukt störande att jag får mail om vem som lagt till den och den som vän. Sen kunde man inte läsa medelanden som inte hade att göra med "blablabla har lagt till dig som vän". För att läsa medelanden som någon skrivit till en så måste du uppenbarligen vara VIP-medlem, och för att bli VIP-medlem så måste du såklart betala för det. Visserligen kostar det bara 1 kr i "startavgift" men vad kommer det att kosta i fortsättningen isf? Det framkommer inte. Och VARFÖR I HELA FRIDEN ska jag betala för ett VIP-medlemsskap på ett community som jag aldrig använder? Jag minns inte ens varför jag blev medlem där från början. Nä asså jag tror jag tar och glömmer bort det där communityt i ungefär 3-4 år till.







Kommentarer
n3drid

Min teori om vad för en del sidor gör sådär är att man ska lockas till att se vad det är för folk som lagt till en av sina vänner, och därmed besöka sidan och sen ev betala om man måste för vip för att se allt. Jag håller med, det är ju förfrågningar till en själv man är intresserad av, men duvet dom tar folk för nyfikna idioter i princip.

2009-07-12 @ 02:16:47
URL: http://n3drid.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback