Som ur en brittisk thriller


Idag har jag typ bara sovit, min största bedrift var att köpa cola på macken. Men fan att jag skulle glömma köpa halstabletter, fan. Men när man är sjuk så ska man sova/vila mycket så jag misströstar inte att jag sovit större delen av dagen. Man ska ju bli frisk någon gång också. Så som sagt, här går det inte många knop, satsar ju stenhårt på att bli frisk och då gäller det att ligga i (hihi). Så det man gör just nu är väl att roa sig med youtube, AMAAAAGAAAAAAAD jag älskar youtube!





Hahahahahaha! Asså jag tycker han var lite söt ändå, fasten han hade typ världens största bulle i skrevet.




Kommentarer
Brutala Bloggen

man blir typ.. kåt

2009-07-03 @ 22:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback