Det är inne


Varför är det så inne nu hos kändisbloggerskorna att avstå från alkohol? Jag säger inte att det är dåligt att avstå från alkohol, det är ju bara bra. Dom säger att dom gillar inte alkohol och dom gillar inte att vara fulla och bla bla, men ändå kan man relativt ofta läsa i diverse av de kända bloggerskornas bloggar att dom ska ut på krogen eller någon nattklubb. Bara för att ta ett exempel, Kisse säger att hon gillar inte alkohol och hon gillar inte smaken av det och hon kan ha kul utan alkohol och yada yada. Men sedan hon fyllde 18 så tycker jag att man kan läsa att hon ska ut på någon klubb oftare än att man kan läsa om att hon är i/ska till skolan. Visst nu är det ju typ sommarlov, men det var ju längesen hon fyllde år. Hon är ute på klubbar mitt i veckorna ibland, det tycker jag är lite rubbat. Orka ut på klubb/krogen mitt i veckan liksom. Man håller sig till helgerna tycker jag.

Men det är ju bara bra att dom kända bloggerskorna ser till att det är inne att vara nykter, dom är ju förbilder för många unga tjejer så, oavsett om dom vill det eller inte. Kissie har ju en hel del läsare varje dag och säkert en hel del fans också som ser upp till henne, hon vill inte vara någon förebild. Men hon är det (tragiskt nog) vare sig hon vill det eller inte, så hon kan ju tänka efter litegrann vad hon skriver om på bloggen. Att hon börjat med bantingspiller te.x tycker jag inte var så smart att skriva i bloggen, hur många fjortisar kommer inte börja jaga efter bantningspiller nu? Asså är huvudet dumt så får ju kroppen lida, så är det ju, men Kisse tänk efter lite grann. Som om hon behöver bantningspiller överhuvudtaget men whatever.

Det blev lite of topic det där men, hursom helst. Eftersom att min blogg är inte särskilt stor och jag är säkerligen ingen förebild för någon så jag kan säga rakt ut att: Jag gillar alkohol, jag gillar känslan att vara full, jag gillar när alkoholen får mig på G, jag gillar när alkoholen får mig på danshumör, jag gillar när alkoholen får mig att känna mig som en hotness. Så är det.

Också måste man ju bjuda på en fyllebild
 
 
Här var Foofie ganska full =P

Trackback