Mardrömmar


Jag måste berätta om mardrömmarna jag haft senaste nätterna. Natten mellan lör-sön drömde jag att jag mördade en snubbe med kniv (jag högg honom med en kniv i armbågen... det dog han av... eh...) sen styckade jag honom och gömde delarna på diverse olika ställen. Blev lite rädd för mig själv men som tur var så blev jag väckt på ett jävligt trevligt sätt.

Men den absolut värsta mardrömmen ever drömde jag nog inatt. FYFAN vad obehagligt det var! Jag drömde att Paow och Dessie hade gjort inbrott i min lägenhet! Jag fattar att Dessie gjorde det men jag fattar inte varför Paow gjorde det. Jag vet att alla tycker säker att Paow är värsta fjortisen och yada yada, men jag gillar faktiskt henne. Jag gillar Paow betydligt bättre än Dessie, Paow verkar oerhört mer mogen än Dessie. Dessutom gör hon inte till sin i sina videoblogg inlägg som Dessie gör. Hursomhelst, det var en jävligt obehaglig mardröm. Men bara så ni vet... Dessie och Paow... gör inbrott i min lägenhet... DÅ JÄVLAR asså.
Trackback