Guess whos back...? FOOFIE!!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Nu är jag tillbaka, jag har internet! Yääääh. Har fått ordning på lägenheten och så nu. Ja men jag tänkte väl svara på frågorna från frågestunden till att börja med!


Hur gammal är du?

Jag är ganska nyfylld 20 år.

Är du kär i någon? 

Asså... jag vet inte... näe... kanske....


Gillar du blommor? 

Jag föredrar växter med endast blad - dom är lättare att hålla vid liv ;-)


Missbrukar du ordet "älskar"? 

Nej det upplever jag inte attt jag gör


  Är du religiös? 

Nej jag är inte troende


Vilken färg Älskar (<--hihi) du? 

Purple is the shit!


Vad vill du bli? 

Jag vet inte riktigt exakt vad jag vill bli men jag kan nämna några saker som jag skulle kunna tänka mig att ägna mig åt.

Kock, servitris, författare, festfixare/DJ, hundar, bloggande.


Vad är du? 

Jag är en Foofie =D

Vad har du för drömmar om livet?

Jag drömmer om ett hus och en hund och mycket fritid


Läser du böcker frivilligt?

Om jag finner en bok som verkar givande och intressant


Vad var det som hände mellan dig och Danne egentligen?


Det som hände mellan mig och min exsambo Daniel... Jadu. Jag ska försöka göra en lång historia kort för detta är inget jag bryr mig om längre, men iaf. Vi  hade varit tillsammans i 2 år eller något sånt. vi umgicks mycket med Emma och Micke. Emma gjorde slut med Micke för hon trodde att han hade varit otrogen (jag har ingen aning). Så Emma fick "bo" hos mig och Daniel trots att hon egentligen bodde hos sin mamma, hon "orkade" inte bo hemma eller något sånt. Jag började märka att det var något lurt på gång. Samma kväll som Emma hade fått veta att Micke hade varit "otrogen" så somnade min dåvarande sambo i samma luftmadrass som henne för att "trösta" henne, whatever. Jag märkte mer och mer att han brydde sig mer om henne än om mig, vilket var en stor besvikelse. Hon "bodde" hos oss i ca en vecka innan Daniel gjorde slut med mig. Den veckan började det även dyka upp inlägg om en mystisk "Mr.X" i hennes blogg där hon skrev om att "Mr.x" var så underbar och brydde sig och blabla. Ganska tidigt förstod jag att det var Daniel som var "Mr.X". Jag konfronterade honom men han nekade till att han skulle veta något om det. Jag tycker det var så oerhört omoget  att skriva sådär i sin blogg när hon vet att jag läste den samt att jag fortfarande var tillsammans med honom i det läget. Emma och Daniel gick iaf officiellt ut med att dom blivit tillsammans en vecka efter Daniel gjorde slut med mig, också blånekade dom bara några dagar innan och påstod sig bara vara vänner. Yeah right.

Aja men så ligger det till iaf. Många kanske tror att jag fortfarande inte kommit över detta. Men det har väl snart gått ett halvår eller något sånt. Asså jag kan bara säga det att jag har så himla mycket andra bekymmer nu för tiden så jag bryr mig seriöst inte längre. Visst jag kan fortfartande bli förbannad över hur dom beteett sig men det är inget som jag låter förstöra mina dagar direkt. Som sagt, jag har annat att tänka på nu för tiden. Och helt ärligt, jag har det bättre nu och med handen på hjärtat så trivs jag med att vara singel.

Är du och Danne vänner fortfarande?

Nej, det är vi inte.





Och det var allt för nu! Men nu när jag har internet så kommer jag att snabbt komma igång med bloggen igen.
Smask smask på er alla också hörs vi snart igen!





Kommentarer
Brutala Bloggen

YIHAAA she's back!!! Det tog lååångt tid!!



(det är inget personligt mot dig att jag bytte till metrobloggen, har försökt få tag i dig angående min bild på blogg.se, om du kan ta bort den. Två pers har redan känt igen mig, och jag vill ju vara anonym =)

2009-05-12 @ 13:08:57
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen
Brutala bloggen

ja jag spelar wow, gör du? jag har gubbar på skullcrusher (horde) och ravencrest (alliance) sen lite rp gubbar på nån rp server jag ej minns namnet på,, faeire nåt sånt tror jag xD



ne jag har inte gamla lösen, kan du inte ge mig din mejladress lr nåt sånt? =D

2009-05-12 @ 17:03:03
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback