Kommit ikapp


Det tog lite längre tid än vad jag hade trott att få hit internet. Men nu är det ordnat iaf. Så skönt! Någon dag förra veckan så var jag så rastlös (pga min internetlöshet) att jag ställde mig och diskade, då är det fan illa. Nej men skämt åsido, sånt måste man ju göra ändå.

Jag må bo i Bureå dvs en bit utanför stan... men så otroligt skönt det är att bo själv må jag säga. Sen får ju gärna mina kära vänner komma och hälsa på mig när ni har vägarna förbi eller något sånt.

När jag just hade fått igång internet och skulle sätta mig och läsa igenom alla blogginlägg jag missat som jag följer via bloglovin så upptäckte jag att jag hade ca 256 inlägg att plöja igenom, det har jag (äntligen) gjort nu så nu känner jag att jag kommit ikapp hehe.

Annars har här inte hänt så mycket, har pysslat i lägenheten, varit med kompisar etc. Så ni har inte missat så mycket. Men jag tror jag ska bjuda på en visning av min lägenhet sen, och det hoppas jag ni ser fram emot  =).

Nu ska här spelas Diablo 2 iaf. Ching chong metallisk sång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback