Kissie


Nu är det någon som suttit och anklagat Kissie för att ha, via sin blogg, bidragit till två självmord. Nu tror jag dom flesta vet vad jag tycker om Kissie och ja, allt hon skriver i bloggen är ju överdrivet till max. Men jag kan bara inte förstå hur man kan sitta och påstå att hon bidragit till att två tonårsflickor tagit sina liv? Jättemånga rasar över Kissie pga detta och det är kaos i kommentarsfältet under inlägget där hon bemötte denna kritik. JA hon skriver oerhört provocerande, men har inte alla fattat det än vid det här laget? JA hon skriver taskiga saker, men herregud vem tvingar er att läsa? JA hon är en jävla hycklare, men hycklare det är vi alla. Men jag bara undrar, ni som tycker att det är Kissies FEL att dom där två tonårsflickorna tog sina liv, varför tycker ni så egentligen?

Hur i helvete ska Kissie kunna kontrollera hur hennes läsare kommer tolka det hon skriver i sin blogg? Och när någonsin har hon skrivit i sin blogg att man inte är värd att leva om man är fet? Jag kan hålla med om att hennes sätt att bemöta kritiken hon fått var osmaklig och väldigt okänslig, men det är Kissie vad förväntar ni er? Varför tar ni ens åt er? Jag kan känna mig fet ibland, men det är då fan INTE för att Kissie skriver i sin blogg att man är fet om magen veckar sig när man sitter ner. Även om det påstås att en av flickorna som tog livet av sig lämnade ett avskedsbrev efter sig där det stod att hon tog livet av sig pga det Kissie skrivit i sin blogg så tror jag att hon egentligen tog livet av sig av en helt annan anledning. Om små tonårsflickor verkligen tar åt sig av det Kissie skriver i sin blogg så känns det som att världen lika gärna kan gå under 21 dec 2012. Hur har ni blivit uppfostrade egentligen, ni som tar åt er av det Kissie skriver i sin blogg? Jag fattar inte hur ni tänker? Har ni inte mer innanför pannbenet än så? Hur har ni växt upp egentligen för att vara så svaga i sinnet?

Jag är sjukt besviken på mänskligheten i denna stund








Kommentarer
Adam S

Vafan, riktigt knäppt.



Btw, varför inte inne på msn längre? Haft svårt att få tag på dig ^_^

2009-11-12 @ 06:33:00
P

Håller med om exakt allt!!

Brudar borde inte ta åt sig! Och man tycker ju att Kissie borde växa upp lite och sluta spela på sitt alter ego!

2009-11-12 @ 11:52:10
URL: http://pfuck.blogg.se/
MISSEXTRA

Hur mår du idag då?:)

2009-11-14 @ 11:25:13
URL: http://missextra.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback