Nu är...

4e5adfce3621054f228748d051757bc7.png

Nu är bussen 25 minuter sen. Jag är ganska less på att stå i kylan nu. Jag tycker det är jävligt dålig stil att det ska vara såhär. Var fan är bussen?! Snart går jag hem igen. Suck och som vanligt så händer det saker som gör mitt liv surt, vad annars liksom. Känns som att någon högre makt bestämt att det ska vara så. Wow nu är bussen här. En dam som stått och väntat typ lika länge som jag tyckte att vi skulle få åka gratis, det tyckte jag med. Men det fick vi inte. Jag sa till buss chauffören att det var ju bra att han hann buss platsen innan nästa år iaf. Då tyckte han att det var minsann inte hans fel att bussen var sen, well inte mitt fel heller. Sen tyckte han att jag var oförskämd och att om det inte passar sig att bussen är sen ja då skulle jag åka med någon annan buss. I slutändan var bussen drygt 30 min sen, dåligt hur som helst att vi inte fick åka gratis, vi står ju inte och fryser i 30 min för skojs skull liksom. Nåväl, bara jag får cheezburger så är jag glad. Later



Kommentarer
Annie

Vilken fin header du har!

2009-11-27 @ 19:48:21
URL: http://febervals.blogg.se/
s o i n i n e n

hej på er :)

besök gärna min blogg och just nu är det tävling, det är veckans blogg, det är bara att anmäla sig här: http://soininen.blogg.se/2009/november/veckans-blogg.html#comment så anmäl er :D

ha en underbar kväll, kram moa !

2009-11-27 @ 20:41:44
URL: http://soininen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback