Fiddelimumma


Blir som smådåligt med uppdatering även om jag bara sitter här i pappas lägenhet och ugglar större delen av dagarna. Men saken är ju den att jag sitter ju inte på min dator och där har jag ju allting så fint sorterat och ordning och reda, men här kan jag liksom inte göra några förändringar för då bli far skogstokig och vet inte vad som är vars och var som är vad osv. Det känns liksom inte helt rätt när man inte sitter på sin egen dator.

Hursomhelst så känner jag mig fnissig och jag är allmänt tisslig och tasslig, känns som att jag sitter inne på tusen hemligheter. Men det är tyvärr inget som jag kan delge er för tillfället.

Saknar för övrigt att röja och leva rövare med sockersöta tösen McKie, party du och jag snart snuttan!

Jag ska på arbetsintervju nu på onsdag btw, wish me good luck!






Kommentarer
emmie

jävlar vilken cool header du har! kolla in min blogg? puss

2009-10-03 @ 00:24:29
URL: http://allwayssuper.blogg.se/
F

Lycka till :)

2009-10-03 @ 06:57:24
S A N D R A T J U L I N S

cool blogg (:



kolla in dagens snygging! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/october/freddie-prinze-jr.html#comment

2009-10-03 @ 15:16:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback