Havet är djupt



Shit vad seg jag är idag. Har fan inte ens varit utanför dörren. Jag och Jennie var ju som sagt ute på partaj igår. Vi var ju visserligen nyktra, vi drack endast en drink var. Jag valde att fara hem vid 00:00 tiden ungefär, Jennie stannade, men jag tror dom drog ut på krogen sen. Tror inte jag missade så mycket. Jag var nykter igår eftersom nästa helg ska jag på Emma och Vincents stora halloween fest som dom planerat sedan länge och jag har velat ladda inför den. Sen fyller Jennie 20 helgen efter så det måste ju firas även det. Sen hade jag aldrig pallat att supa 3 helger på raken, fattar inte dom som pallar med det.

Hade jag varit berusad hade jag nog haft mycket roligare på festen igår tror jag. Då hade jag kunnat förbisett min irritation till den lilla fjortisen som satt och var ledsen för att hennes kille tydligen var en skitstövel. Jag satt bara och tänkte "men herregud om han nu är en sådan skitstövel dumpa honom då istället för att sitta här och whina om det" liksom. Jag tycker om man är på en fest och det dyker upp något som gör en ledsen, då går man hem. Man sitter inte kvar och ser ledsen ut och tigger sympati och sabbar stämmningen för alla andra. Hur fan ska man kunna vara pepp på party och tjoa och skoja och dansa om någon sitter och är ledsen liksom.

Nej gud, jag ser fram emot Emma och Vincents halloween fest, där lär det vara vettigt folk!

För övrigt sitter jag och längtar tills det ska bli måndag, det låter jävligt rubbat. Vem fan sitter och längtar till måndagen liksom?!  Nej men då ska jag se desperate housewives förstår ni, det är så spännande.



Party with the gubbs



Kommentarer
Rödräv

Sv: Oranget hår är så sjukt snyggt! Do it, haha! Om jag hade kunnat bleka och färga om mitt hår hade jag fixat det mer oranget men det är ju dreads så jag vågar inte bleka, sen har jag ett par dreads i plasthår som inte går att färga. Men det är galet fint.

2009-10-26 @ 00:51:11
URL: http://rodrav.wordpress.com
Rödräv

Absolut! Var försiktig bara med vilken henna du köper så du inte får nåt med kemikalier i, man vet aldrig vad det blir av det tillsammans med kemisk färg/blekning. Bästa röda hennan hittar man i orientaliska affärer, säljer ty för 25 spänn jämfört med Lush för 120. Det luktar lite mer halm efteråt men man får ha ett bra schampo som luktar gott, haha. Googla ordentligt på blekning+henna först bara ifall det skulle finnas något man borde tänka på. Jag har iofs färgat henna över kemisk röd hårfärg och använt blekning innan dess (dock över ett år innan) så det borde inte vara nåt problem. Enda man ska tänka på är att inte använda kemisk hårfärg på hennat hår eftersom det kan bli grönt, typ.

2009-10-26 @ 01:48:55
URL: http://rodrav.wordpress.com
Rödräv

Ah najs! Var försiktig med svart henna bara. Det är ofta kemikalier i sån, nu vet jag ju inte vad det är för "märke" eller så, men det finns ingen svart henna egentligen utan det som gör henna svart är isåfall Indigo. Säljs svart henna är det ofta annat skit i, om det inte specifikt står på förpackningen vad som är i. Men du tänkte väl knappast ha svart henna till oranget hår anyways :'D Lycka till iaf! Hoppas du gör det, det är så snyggt åh. :D

2009-10-26 @ 02:01:13
URL: http://rodrav.wordpress.com
Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 09:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback