Visningsbild på msn


Det är några stycken som bett mig byta visningsbild på msn, för att den är tråkig? Okey bilden är grovt redigerad men det är min signaturbild, min logga, ungefär som batmans logo i skyn. Varför ska jag byta bort den? Jag ger väl blanka fan i om någon tycker den är tråkig liksom. Det är fan deras problem, inte mitt. Sen kan man ju fråga sig om det vore givande på något sätt överhuvudtaget att fortsätta konversera med någon som hakar upp sig på om ens visningsbild är tråkig. Vem fan bryr sig? Det som är huvudsaken är väl ändå om personen i fråga är intressant och att man har givande konversationer med denne. Är man bara ute efter något fint att vila ögonen på så finns det ju gott om lämpliga sajter för det ändamålet.


Och för att spinna vidare kring detta så...


Blir jag ofta besviken när jag chattar med nya personer på msn... Jag är ute efter intellektuella, självständiga, självsäkra, färgstarka personligheter. Men ni anar inte hur mycket idioter det är som addar mig på msn. Det är egentligen ganska fånigt hur ofta jag blir besviken över alla korkade typer, jag borde ju ha lärt mig vid det här laget. Visst min msn adress står öppet på helgon, men jag hoppas ju på att om någon nu addar mig på msn, att dom addar mig för att jag verkar vara en intressant person som dom kanske kan ha givande konversationer med. Jag blir irriterad när det är uppenbart att någon bara tvärkikat i mitt galleri och sen addat mig utifrån vad dom såg på bilderna. Sånt märks ju extra tydligt när dom förklarat att dom hittat ens msn på helgon och sen börjar fråga saker som står klart och tydligt på min presentation, såsom hur gammal jag är eller vars jag bor. Ja ni, den enkla lösningen får nog bli att jag gör så att min msn inte syns så dom får helt enkelt fråga efter min msn.

Ja, jag är less på ärthjärnor

 



Kommentarer
Egoinas mamma

Det är inte lätt att hitta personer man "passar" med. Jag tycker också det är svårt..



Jag svarade dig under samma inlägg i min blogg med detta: Det tycker jag är en jättebra idé! Då kan inte arbetsgivare utnyttja systemet på samma sätt heller, för som oftast "tjänar" man inte på en anställd första veckan eller två pga uppläring etc. En väldigt bra idé!

2009-10-04 @ 14:46:37
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback