WTF?!



Varför i hela friden är alla så jävla fixerade vid analsex!? Jag får jätteofta mail på olika communitys där snubbar undrar vad jag tycker om analsex =S. Asså jag fattar inte, vad är grejen med analsex egentligen? Endel kanske gillar analsex men om ni frågar mig så tycker jag att det är överreklamerat. Sen fattar jag inte vad en random snubbe har för nytta av att veta vad en random brud tycker om analsex? Gör en undersökning istället om du nu är så jävla nyfiken. Samma sak med snubbar som addat en på msn alldeles out of the blue och sen det första dom säger är att dom frågar om man gillar analsex eller liknande, dom åker på blocken direkt. Tror dom seriöst att jag kommer sitta och slösa tid på att konversera med en sådan idiot?! Eeeeh nej tack. Jag har bättre saker för mig än att sitta på msn och förklara för någon random jävla snubbe vad jag tycker om analsex. Hujedamej säger jag bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback