Anna Anka


Asså seriöst, denna Anna Anka. Alla är så jävla hajpade över svenska hollywoodfruar och Anna Anka och det är så jävla mycket skriverier så det är inte sant. Och jag som alltid tycker något om allt, tycker inget om detta. Jag orkar inte tycka något om denna Anna Anka. Jag orkar inte bli hajp över det. Jag tror jag är härdad. Att läsa provocerande saker känns som vardagsmat nu förtiden, jag struntar i vad Kissie skriver, Dessie är en liten fjolla som ständigt skriver om hennes och Paows bråk, Katrin Zytomierska tycker jag fortfarande är oerhört cool, men asså denna Anna Anka. Inga kommentarer.


Btw, snacka om att det här bilden är retuscherad!

 

 



Kommentarer
Egoinas mamma

HAHAHA! Hon är ju verklighetens Kissie och Amandavardet!

2009-09-27 @ 12:34:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Parro-Pung

Håller faktiskt med dig, chesseburgare är fan ännu godare! Helst med extra ost på ;) Aha, nä men två timmar är ju inte så farligt ändå! Vi brukar åka buss så länge om vi ska till dom större städerna med köpcenter och allt men oftast kör vi :)

Mm, jag förstår precis! Har börjat känna så mer och mer för varje år. Därför är det lika tråkigt att gå ut på puben som det är att ha en hemmafest, man vet vem som kommer gå hem med vem, vem som kommer spy och deka, vem som kommer bråka och ställa till med ett jävla liv..man vet hur allt kommer hända under kvällen! Är också jävligt trött på att ha hemmafester också för det kommer aldrig några nya utan samma fyllesvin som vanligt som inte ens är inbjudna! Nån gång typ en gång i månaden kan jag gå ut för att kolla läget men man blir lika besviken varje gång! Halloweenfester är askul! Har haft en del själv men dom har antingen spårat ur eller har ingen kommit utklädd..men det var i yngre ålder jag hade dom festerna. Kollar man på min brosa som är 30 år som brukar ha halloweenfester så kommer alla utklädda, handlar nog mycket om mogenhet!

Dock har jag inte fått uppleva någon riktig bra halloweenfest som man haft själv. Usch, det finns så mycket att klä ut sig till, antingen kan man ta något vanligt eller något vanligt i porrigt utförande ;P Lokaler är också svårt som fan och man vill ju inte betala för mycket för en lokal :s



Angående Anna Ankar så skulle jag vilja spy på henne! Folk ser henne som en förebild och tycker att hon talar för dom svenska kvinnorna..i så fall vill jag vara en muslimsk kvinna som blir slagen varje dag! Jag äcklas av att se henne och jag tycker hon har så jävla idiotiska uttalanden att jag bara blir irriterad! Tycker jag i alla fall.. :)

2009-09-27 @ 13:50:36
URL: http://parro.blogg.se/
Andreas

Förlåt mig lena, men du är ju redan hajpad? varför skriver du ett långt inlägg om det om du inte vore?;)

2009-09-27 @ 14:20:19
Andreas

Förlåt mig lena, men du är ju redan hajpad? varför skriver du ett långt inlägg om det om du inte vore?;)

2009-09-27 @ 14:20:39
Foofie

Svar till Andras: Att vara hajpad innebär att du har tusen åsikter om en grej, vilket jag inte har om denna Annka Anka.

2009-09-27 @ 15:35:33
Anonym

Hallå där!

Allt bra med dig?

Haft en bra helg?

kramar http://designbyjessica.blogg.se

2009-09-27 @ 16:08:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
obbe

bara å skita i vad hon gör e ju hennes liv så upp till henne

2009-09-27 @ 21:25:08
Anonym

jag struntar också i den ankan

2009-09-28 @ 04:38:26
URL: http://anwb.blogg.se/
Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag är väl typ den enda i hela Sverige som gillar Anna Anka. Och nu ska jag gå och titta på henne :D

2009-09-28 @ 20:47:39
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Brutala Bloggen

jag har bara läst om henne, inte sett programmet

2009-09-28 @ 20:59:34
URL: http://metrobloggen.se/ruv
Parro-Pung

Sorry för att det tagit lite tid att svara men det är så när man har skallen full med saker som måste göras :P



Finns fyra pubar här men det är väl två av dom som är helt ok. Eller det sitter i alla fall inte äckliga fyllegubbar och raggar på en där. Men visst, jag kommer först och främst ut med mina vänner och håller ihop med dom men det är väl klart att man vill lära känna nya människor..tråkigt med folk som står i sina små gäng, glor och tittar på andra människor..fattar inte varför dom inte sitter hemma då för!

Ja, det är så jävla meningslös när ingen kommer utklädd. Då kunde man ju lika väl ha haft en vanlig fest! Men folk är så jävla feg att bjuda på sig själva och vara lite roliga.

Nej, finns det redan en stor halloween fest så kan man ju lika väl dra dit :)

Mm, låter förnuftigt! Jag tänker alltid så, eftersom att jag en person som alltid dansar och rör på mig, då måste man ha något som sitter bra och är snyggt :)

2009-09-29 @ 15:02:05
URL: http://parro.blogg.se/
Will3

Hyffsat äcklig jävla kärring :S

2009-09-30 @ 17:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback