Du är fan störd



Den här människan måste seriöst vara störd i huvudet som tror att jag bara får reklamkommentrarer och som tror att folk vill ha spam i sina kommentars fält och som dessutom får för sig att jag lägger upp mina kommentarer för att visa upp dem? Eeeh what?

Okey för att klargöra lite grejer:

  1. Du är stööööörd.
  2. Det är INGEN som vill ha din jävla fis reklam i sina kommentars fält.
  3. Du är patetiiiiiisk.
  4. Jag får inte alls bara reklam i mitt kommentars fält.
  5. Jag säger åt dig bäst fan jag vill att du ska ge fan i att reklamera för din blogg i andras kommentarsfält!
  6. Men sluta du att skriva till mig, puckojävel!
  7. Jag printscreenar endast din kommentar för att visa att du är störd i hela huvudet!
  8. Det är DU som är pinsam, inte jag!
  9. Jävla särskrivning, fick du IG i svenska i skolan eller? Lär dig stava för helvete! Imbecilla noob.
  10. Skit ner dig.








Det var allt.




Kommentarer
Mahal

Hahaha vilket jävla blockmongo han/hon/den/det verkar vara :P

2009-09-17 @ 22:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback