Glass


Jag kollade runt lite på youtube och tittar på klipp med Magnus Betnér. Han är så jävla grym. Så kollade jag på klippet som heter "Magnus Betnér - fittpiercing". (Går fortfarande inte att lägga upp youtubeklipp för mig här på bloggen, vilket suger) Där pratar han bland annat om jämnställdhet och Ebba Von Sydow och hennes tips såsom "Girls, när ni äter glass, då ber ni om att få det i en take away kaffe mugg. Då ser ingen att ni äter glass!". Då tänker jag liksom.... vem tusan bryr sig om dom ser en tjej sitta och äta glass liksom? Och sen varför ska man bry sig om att någon ser dig äta glass? "OMG OMG, ser du ser du!! En tjej äter glass... hur kan hon?!" eller vadå?! Asså du blir ju inte mindre "fet" av glassen du äter bara för att ingen ser dig äta glassen direkt. Och som sagt, varför bry sig om någon ser dig äta glass över huvudtaget? Jag fattar inte grejen. Eller gör ni?






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback