Hallå?!



Jag var inne på aftonbladets hemsida nyss och var lite sugen på rykande färska nyheter. Men så fick jag syn på detta. Jag blir seriöst upprörd. Det är grabbens stil att se ut sådär! Låt honom se ut sådär då! Människor ser honom redan sådär på stan och i skolan, vad spelar det då för roll om han ser ut sådär på skolfotot då? Seriöst vi lever ju på 2000-talet! Det är väl upp till honom hur han vill se ut på skolfotot och hur han vill framställa sig själv. Jag förstår inte varför det är mer okey att ha 1 kg brunkräm i ansiktet och klumpig mascara och idomin läppar men att ha vitt puder i ansiktet, svart kajal och svart läppstift det är tydligen inte okey! Iaf inte på ett skolfoto uppenbarligen!

I slutändan fick han ju rätt ändå och får vara med på skolfotot!




Kommentarer
CrimsonAnna

Låt oss trösta oss med att de som tänker så missar väldigt många sköna människor och ett intressant perspektiv på livet.

2009-09-06 @ 18:37:44
URL: http://metalanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback