Fånigt tycker Foki


Foki skrev nyligt ett inlägg om om en kollektion korta kjolar med inbyggda shorts från Harajuku. Hon hade läst en artikel där det stod att många kvinnor är rädda för att någon ska titta under kjolen eller att det ska blåsa till så kjolen far upp. Men hon tyckte att hela idén om korta kjolar med inbygga shorts var fånig? Jag förstår inte vad som är fånigt med det? Jag hade använt det! När jag fyllde år hade jag på mig en jättekort och tight klänning, men jag hade då ordentliga trosor på mig under. Jag tycker det är lite små slampigt att gå på stan med kort kjol och string under (på stranden gör det ju detsamma, för alla är ju halvnakna där ändå). Men jag hade använt korta kjolar med inbyggda shorts iaf, hade ju varit jättebra när man ska cykla eller bara göra en sån enkel sak som att böja sig fram eller sitta ner utan att någon ska kunna sneakpeaka under kjolen. Fånigt? Nej verkligen inte.




Kommentarer
S

en sån kjol skulle gärna få ta plats i min garderob :)

2010-05-03 @ 21:21:49
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback