ojdå

Ojdå, jag kom hem för typ en timma sen. Jag har varit ute och haft hyss för mig med Jennie hela natten. Kom hem och var ashungrig. Ställde mig och steke en hamburgare och så mos till det, åt typ hälften sen bah nää det här gå int. Men nu så är jag ganska så jävla slut, jag var ut i fredags också. Då drog jag ut med Lina på en fest hos hennes polare i stan och sen drog vi ut på Nocks på reggae kväll. Det var rätt kul, där träffade jag någon dude som jag hade hånglat med på nyårs. Han mindes visserligen inte att vi hade hånglat på nyårs, men han trodde på mig och det var bra för det är sant haha! Fattig är jag nu också, fan jävla fan. Nä det är fan helt jävla galet nu när man bor i stan, drar ut och gör massa spontana grejer, det gillas! Vaknade upp på lördag och upptäckte att jag sovit med kläderna på, det var awesome eller något. Ska nog göra likadant nu, så ring då fan int och väck mig före kl 16 asså... om det inte är viktigt förståss... eller roligt... eller mysigt... eller gott... eeeeh... hejdå!

Jag är sugen på grillat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback