Roberth


Roberth sa: "Jag körde in huvudet och armen i samma hål... typ eeehh"

Nu dricker han kaffe och sjunger "we sell crack all over the world", jag vet inte varför men. Roberth skrattar åt mig, jag vet inte varför men. Roberth tittar på mig, jag vet inte varför men. Roberth hävdar att han inte gjort något, jag vet inte vad han pratar om. Roberth pillar sig i håret. Roberth flinar åt mig. Jag dricker trollkarlssaft och Roberth dricker kaffe. Emma sminkar sig, jag vet inte varför men. Det ligger en kinapuff här, jag vet inte varför men. Här ligger även en burk vasselin, undrar vad han har den till. Jag sög en klubba idag, den va stor och rosa och i mitten var det ett tuggummi. Nu ska vi ha trekant hejdååå!




Kommentarer
roberth ryden

omg im famous

2010-04-27 @ 21:03:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback