Så sämst

Jag har varit utan internetuppkoppling sedan söndags kväll, men nu är det igång igen. Jag mobilbloggade två inlägg igår men dom kom aldrig upp här ser jag, så jävla sämst. Hur som helst så har jag förstått att alla är lite nyfikna på vad som hänt med mitt hår, well, jag ska lägga upp bilder senare. Har tagit några bilder men ska ta fler sen så snart jag duschat. Jag har struntat i att duscha håret för att det ska återhämta sig, att blondera håret sliter ju rätt mycket på det. Men nu är det dags för en dusch också ska jag sätta en hårinpackning. Så jag lägger väl upp bilder ikväll... stay tuned!


Kommentarer
Em

När jag mobilbloggar kommer texten genom, men inte bilden. Blogg.se verkar inte ha något svar, jag gör allt rätt.. :(

2010-04-15 @ 16:20:54
URL: http://egoinasmamma.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback