Shit pommfritt

Hoppsan, jag har varit typ sämst på att updatera. Var ju fan en vecka sen sist. Såhär dålig brukar jag inte vara på att updatera asså. Men jae har inte hänt så himla mycket. Förra lördagen satt jag och Jennie hos Tommy hela natten det var rätt kul haha. Veckan som var har int hänt så mycket. Har nu börjat på något som heter Miroi, ska dit typ en gång i veckan och matchas mot jobb och sånadär grejer ni vet. I fredags var det fest hos grannen så jag gick över dit en sväng och var social, lyckades charma till mig en flaska Kir av Marcus, ska bjuda igen sen någon gång när jag får chansen. Sen har jag bara tagit det lugnt och sett massa filmer i helgen, bland annat The Jacket och The Village, båda filmerna är skitbra ni borde se dem. Idag har jag vaknat tidigt som fan, får väl se vad som händer idag. Ta sig ett bad kanske nu när man faktiskt har badkar hemma hehe, vi får väl se. Nu ska jag se mer film, nostalgi del 9 sen, stay tuned!

Haha den här tokdiggar jag!



Kommentarer
KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Söt vovve =D



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-25 @ 14:02:11
URL: http://kiznic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback