dumt


Asså vad är det här? Typ alla är ute och festar ikväll verkar det som, och vad gör jag? Sitter hemma och ser film! Mycket till liv man har då, men jag jobbar 4 timmar imorgon på förmiddagen så. Jag är helt orkeslös så jag hade nog ändå inte pallat att dra ut och festa. Men jag planerar ju en fest första helgen i september då jag blivit arbetslös igen. Då får jag äntligen släppa loss. För er som undrar hur klippningen blev så ser jag numera ut såhär...

 

Det är lite svårt att ta en bild så förändrinen syns. Det som har gjorts är att frisören toppade ungefär en deci, sen klippte hon upp håret i etapper. Slutligen gjorde hon en lite snebena och klippte upp det lite där fram också. Sen har jag färgat håret mörkbrunt. Så det syns kanske inte så kanske inte så mycket eftersom jag har ju ändå behållit längden på håret, även om det toppats ungefär 1 deci så är det fortfarande långt. Nåväl nog om det.

 

Katterna myser i soffan och snart är det dags för mig också att lägga mig till kojs. Sov gott allihopa.

 



Kommentarer
liina

Mkt stiligt hår:) Jag var också nykter i helgen , grattis till mig! :D

2010-08-08 @ 12:30:06
URL: http://liinaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback