Sjuk

Usch jag har sovit med kläder på inatt och ändå har jag frusit. Jag blev krasslig i halsen redan i fredags men igår slog det till ordentligt. Började hosta en massa, tack och lov att jag fick sortera Mc donalds happy meal leksaker ett tag istället. Var tvungen att trycka på mute hela tiden så kunderna inte skulle höra att jag satt och höll på att hosta upp lungorna. Idag har jag sovit heeeela dagen och det får man göra när man är sjuk sådeså! Känner mig aningens bättre nu men känner mig ändå lite febrig. Köpte halstabletter med äppelsmak igår, det gillas. Men jag måste ändå hinna på apoteket och hämta ut min medecin så nu måste jag fara. More updates laters.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback