Spirello


Kattkräket är i löpen och det är inte nådigt kan jag tala om, räcker bara att man tittar på henne så börjar hon åma sig och jama och har sig. Hon är min lilla ögonsten any given moment men när hon är i löpen är hon ett kattkräk som ska hålla käften. Så jag låter henne bara vara. När hon inte är i löpen längre går hon att mysa med igen. Som ni kan se i något inlägg nedan så lunchade jag med Jennie idag, det var riktigt gott. Hon är min lilla neger pooni. Min lilla honungssöta karamell i vardagen. Bull är min generösa bit krämig Lindt choklad. Min mamma är som en påse syrligt pulver. Alla ni andra är den härliga blandningen i en gott & blandat påse. Längtar till löning. Imorgon jobbar jag vanliga svenne tider och nu är det dags för sängen. Nighty night ya´ll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback