Snoozy

Det har varit dåligt med update på bloggen. Det beror på att jag har väldigt konstiga sovrutiner just nu, eller nja rutin kan man ju knappast kalla det. Jag sov från måndag morgon till tisdag kväll (förra inlägget var tidsinställt). Jag sov alltså en hel dag, en hel natt och sen en hel dag till, så jag sov nog i drygt 36 timmar. Ja som jag kanske nämnt tidigare så hjälper inte medicinen mot mina sömnstörningar, vilket är rätt störande. Men idag har jag tvättid och har på mig mina sista rena trosor så jag måste vara vaken och gå och tvätta sen så jag får det gjort och har rena kläder. Och nu när jag skrev det så blev jag påmind om att jag behöver köpa sköljmedel och även toapapper. Så nu blir det en morgonpromenad till Coop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback