Min dator lever!

Ja det blev ju helt klart mer äventyr av denna dag än vad jag hade räknat med. Jag såg desperate housewives imorse och var som nöjd eftersom det är första avsnittet som släpps på två veckor eftersom det varit super bowl osv. Sen efter ett tag mitt i alltihopa så bestämmer sig min dator för att dö... TJOFF säger det också är det kortslutning i vardagsrummet. Det var bara att byta propp, vardagsrummet har ström igen men datorn är fortfarande död. Jag ringer Bull, han kommer och kollar och fastställer att jag behöver en ny ful-låda. Vi var vid det laget äve hungriga så vi bestämmer oss för att dra till junibackens pizzeria, sagt och gjort, mätta och belåtna. Vad fan i helvete tror ni händer? Jo vi fastnar, däcken bara spinner! Vi fick hålla på ett tag. Skotta bort snö bakom däcken osv. Sen till slut började Bull backa, köra fram, backa, köra fram, backa, samtidigt som jag drog i ett rep anslutet till skorv böjen bak på bilen så fick vi oss loss till slut. Vi drog till ICD och det blev inte bara en ful-låda, det blev ett helt nytt och fräscht chassi. Så jao det känns som fint. Mitt gamla var jävligt skabbigt nämligen. Men ja så nu har Bull fixar't så nu lever min dator igen! HIPP HIPP HURRA, HIPP HIPP HURRA, HURRA HURRA HURRA! Yeeeeehaaaw!



Kommentarer
Bobby

"Desperate Housweives" är så jävla bra!!!! Är mitt inne i säsong 6 nu, och är så lycklig över att det fortfarande är bäst bäst bäst. Har precis sett det briljanta avsnittet efter flygkraschen, och åter förundrats över Felicity Huffman/Lynette. Fy satan vad bra hon är. LOVE!

2010-02-28 @ 11:30:08
URL: http://hejgotland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback