Snoken i boken



Idag har jag ändå hunnit med mycket. Jag steg upp kring 11, tog en dusch och gjorde mig i ordning. Sen fick jag skjuts av Bull till schtan. Jag och Carro hade bestämt att träffas idag då hon ändå var i stan för en tandläkartid. Det var så längesedan vi sågs sist så vi hade mycket att ta igen. För de som undrar så var Carros föräldrar mina stödföräldrar, så jag och Carro go waaay back. Typ 10 år något sånt. Så det var trevligt att träffa henne igen, vi snacka och käka på max. Kycklingburgarna dom har just nu är asgoda. Sen åkte jag med Bull hem igen, vi satt och fixa lite grejer på min dator. Sen ringde min favvo promenadkärring, så vi gick en timmas prommenix. Sen har jag kommit hem och är alldeles slut i kroppen och trött i ögonen, så jag ska bara dricka upp min coca cola och sen ska jag sova för jag måste på jobbchansen på arbetsförmedlingen imorgon bitti. Så ja, det är vad jag gjort idag. Ny dag imorgon, sov gott allesammans.



Jag och Carro i Cypern =)



Jag och Carro någon sommar



Jag och Carro på CK, ja jag har typ världens längsta lösnaglar på mig, ja jag har tappat en av dem.



Obligatoriska toabilden



Kommentarer
Andreas

Hehe, Carro är så söt:P

2010-02-06 @ 12:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback