Där satt den


Sådärja nu har jag betalat räkningarna och sånadär nödvändiga grejer. Har även bokat en klipptid på attityd på fredag. Sist jag klippte mig var i slutet på juni 2008, så ja det börjar väl vara dags nu igen. Talar inte om hur jag ska klippa mig, det får bli en överaskning. Färgade ju håret för inte så längesen, jag upptäckte att det inte riktigt varit tillräckligt med färg. Har nog lite för långt hår för att det ska räcka till. So I figured om jag färgar det igen sen när jag klippt mig så blir det nog bättre. Oj tusan vad tiden går fort, nu måste jag isäng. Börjar kl 08 imorgon bitti, jobbar delat pass, ledig fredag, jobbar lördag, ledig söndag. Tack bra då vet alla det. Tjallah!

Frisyren jag klippte i slutet på 9:an, även då klippte jag mig på attityd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback