Flippat


Ja som de flesta vet vid det här laget så jobbar jag numera som telefonist för Com Hem kundservice. Idag var den mest flippade dagen på jobbet hitils. Imorse ringde en kund och gnällde över 3 kr för mycket på dennes faktura som jag fick justera bort, det kostade kanske någon krona att ringa för att gnälla över dessa 3 kr för mycket så kunden gick väl + - 0 där. Sen blev jag mer eller mindre uppraggad av en annan kund som ringde, det var en kul omväxling från att bli gnälld på. En kollega berättade att en kund ringt henne medans han satt och onanerade haha!

Så ja den här dagen har varit lite flippad på jobbet. Imorgon är det fredag och sista arbetsdagem för den här veckan, så det känns skönt. Jag ska inte göra ett skit i helgen, bara ta det lugnt och vila. Mamma fyller år på söndag så då ska jag dit och fika, det är väl det enda som är inplanerat inför helgen. Men nu är det nighty night för mig som gäller.

Detta vore inte helt fel...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback