Friday night


Jag slutade 20:00 ikväll och inte 21:15 som jag skrev igår. Men det har ändå varit en lång dag. Började 08:00 imorse, lunch 12:00-16:00 och sen slutade jag 20:00. Mellan 16-20 tog jag ett enda samtal haha, på fyra timmar fick jag ett enda samtal som varade i typ 15 minuter så det var rätt segt.

På lång lunchen for jag och Bull och handlade. Sen när jag slutade for jag och Bull och hämtade mammas lille kissemiss Shadi som jag ska låna några veckor så Prisma har en lekkompis när jag är borta så mycket när jag jobbar. Jag har märkt att hon blivit lite ledsen då hon fått vara ensam så mycket och jag ska ju jobba en månad till och hon kan inte vara ensam så mycket. Första stunden gick rätt bra, dom nosade på varandra och tittade på varandra och sa inte så mycket. Just nu vetefan, dom jamar lite konstigt åt varandra och har fräsit lite grann. Tror mest det beror på att Shadi haft en jobbig dag. Jag tror det blir bättre sen.

Har äntligen fått trycka friscomål med mozarella sticks och green & garlic dip and it was goood. Tar det chillidill resten av kvällen. Imorgon blir det lång sovmorgon, försökta städa liiite grann iaf, färga håret och sen lite party party till kvälls. Om det är fint väder på söndag så drar jag och Jennie till vitbergsbadet och glassar, måste passa på innan hösten kommer. Har inte badat något än i sommar så det börjar bli dags. Usch bikini ångest. Jag kanske inte är slimmaste bruden men jag har fan saftig stjärt och är stolt över det. Big booty bitches ska det va, ni vet.

Nu har jag inget mer att tillföra, more updates tomorrows






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback