Fy faaan


Ja! Fy fan vilken dag det varit. Idag arbetade jag mitt första pass på Xzakt som comhem kundservice/faktura. Jag är helt slut i skallen, känns som om någon våldtagit den eller något. En av de första kunder jag pratade med satt jag i telefon med i 1½ timma ungefär för han vägrade förstå sin faktura. Sen har jag stött på en massa problem med kunder som jag inte kunnat lösa på egen hand och varit tvungen att fråga någon om hjälp ifall det funnits någon i närheten att fråga eller varit tvungen att koppla dem vidare. Vi har fått lära oss hur alla program funkar osv och vi har haft en genom gång om alla com hems tjänster. Men vi har aldrig blivit upplärda olika scenarion. Te.x om en kunde ringer och vill bla bla bla så gör ni si och så. Vi har bara fått lära oss hur programmen funkar och sen har vi fått medlyssna med andra ungefär hälften av utbildningsperioden, och nu ska vi sitta i telefon och hjälpa kunder.

Jag är jätteglad att jag har fått jobb, för jag vill ju jobba, men asså snälla kan jag inte bara få bli påkörd eller något och ligga i koma till i slutet på augusti... snälla snälla snälla. Allt är så svårt. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag måste orka det här i två månader. Men jag är fast, jag kan inte säga upp mig för då får jag inga bidrag. Nä nu måste jag isäng om jag ska orka, ska upp 06:30 imorgon för jag börjar kl 08.

HÄJDÅ!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback