Jahapp


Fjärde gången gilt man fått nobben och blivit ljugen rakt i ansiktet då, det börjar bli rätt tröttsamt det här. Asså seriöst är det ens lönt att försöka längre? Jag borde ju ha lärt mig vid det här laget, jag är inte älskvärd. När man fått nobben för fjärde gången är det kanske dags att fatta det. Just nu orkar jag ingenting, jag vet inte ens om jag orkar leva just nu. Och det har inte enbart att göra med att jag fått nobben för fjärde gången om ni tror det, det är en massa annat som spelar in också. Jag skriver på ett tangentbord jag har lust att bara slita isär, men jag gör det inte, jag orkar inte. Kanske jag borde ringa någon och se om jag kan få proffesionell hjälp med det här, eller kanske jag bara borde skära upp armarna och lägga mig i badkaret. Kanske jag bara känner såhär just nu, kanske det går över, jag vet inte man kan ju hoppas. Men det värsta är nog att jag är helt ensam, det finns ingen jag kan ty mig till, ingen som finns där för mig fullt ut. Jag måste bära allt inom mig. Nä men på allvar, dra åt helvete.





Kommentarer
Ladytubii

hehe eller hur :) det hade inte varit illa om man kunde skaka rumpan som de haha

2010-07-02 @ 00:10:08
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Sanna

ursch gumman, det där låter verkligen inge skoj. Se till att du inte går och bär på dom där känslorna helt själv, prata med någon om det så kanske dom lättar lite.

Kärlek är grymt svårt och hur klyschit det än låter så är det tyvärr så att man går på riktiga jävla nitar men när det väl funkar så funkar det så jävla grymt. Så är det iallafall för mig, jag hade sån jävla otur med killar men när jag av slump träffade min kille på krogen så föll allt på plats och vi har nu hus och hund ihop=)



Jag håller tummarna för dig att du inte känner dig så lessen och nere utan att det går över snart

2010-07-02 @ 10:25:41
URL: http://moonzanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback