Tjolahoppsan


Oj oj, nu har jag duschat och fixat matlådor. Idag har vi fått schemat hur vi jobbar den här månaden. Jag kommer jobba mestadels delade pass. Det innebär att jag börjar på morgon kring 08 och har en lunch på ett par timmar och jobbar till kring 21 på kvällen. Veckan som varit har vi jobbat 08:00-16:45, då har jag sen kommit hem, slösurfat en stund, duschat och gått och lagt mig för att sova kring 20-21. Bloggen kommer bli aningens lidande av detta då jag i princip måste bums isäng när jag kommer hem kring 22 för att orka stiga upp igen 06 på morgonen efter.

Men misströsta ej, nu måste ni tagga till inför helgen. På lördag blir det förkrök hos mig inför stadsfesten då vi ska se E-type på kvällen, osa på facebook. Nu måste jag bums isäng, nighty night ya'll!

Foto: Nicklas/Sandra - Kreta


Kommentarer
lina sjödin

Svar: haha, de har du rätt i. Det gör han faktiskt ^^

2010-07-06 @ 13:53:43
URL: http://linasjodiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback