Eva & Adam


Igår var det midsommar afton, jag var full och hade trevligt trots att det inte riktigt blev som vi hade tänkt. Kvällen började med grillning med några polare, sen for vi vidare ut i skogen till en grillplats där det fanns konstigt folk och massa mygg som ville äta upp oss. Vi var nog där i ungefär 10 minuter innan vi ringde taxi Bull och bad honom komma tillbaka och hämta oss haha. Så vi for hem till mig och drog igång musik och snackade under min köksfläkt. I vanlig ordning så var det jag och pojkarna som höll igång längst, men till slut bad jag dem gå hem då jag var så satans trött vid det laget. Då hände en lite oväntad grej men det behöver vi inte gå in på hehe.


Idag har jag bara tagit det lugnt. Var på coop och köpte lunch som jag kan äta min första dag på jobbet på måndag oohyäh hehe. På vägen tillbaka ringde jag och beställde en pizza. Satt och vänta på pizzan en stund men sen när den var klar så glömde dom ta betalt haha, gratis pizza var jävligt nice! Så jag har suttit och käkat pizza och kollat på Eva & Adam serien hahahahaha fan vad pinsamt kul det är haha, sitter bara här och håller på att skratta ihjäl mig. Men nu har jag sett klart alla avsnitt så nu ska jag kolla på Eva & Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback