Helgen

Ja den här helgen har ju varit lite intressant. Först och främst har det varit typ snöstorm hela helgen, inte så kul nej men vad gör man. Förr eller senare måste det ju bli vår. I fredags var jag och sminkades och fotograferades, det var jättekul faktiskt! Tjejen som sminkade mig hade blått hår och var jättesöt, och duktig var hon också. Sen i lördags blev det spontant att fara iväg på en fest, själva festen var inte spontan men att jag for till den var spontant av mig. Men det var jättetrevliga personer där och jag har kul. Idag händer inte så mycket, jag har plockat ner alla gardiner nu. Ska väl fortsätta packa ner lite mer av det som går att packa. Flytten börjar ju närma sig nu, på torsdag flyttar jag äntligen in till stan. Så ja det börjar som vara dags att börja packa ihop det mest nu och skruva isär möbler etc så man är redo. Jag vet inte hur pass mycket bloggande det blir den här veckan men jag hoppas att jag till helgen kommer ha tid och möjlighet till att blogga på som vanligt. Ni lär väl märka. Nu ska jag fortsätta packa lite, later.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback