Henna

Sitter med henna i håret och har en plastpåse på skallen, inte så sexigt kanske men resultat blir nog sexigt haha. Jag fick veta idag att jag ska stylas och fotas av proffs nästkommande helg, det ska bli kul. Tack Pernilla om du läser det här, för att du rekomenderade mig. Jag är också med i en tävling där man på bästa sätt ska förmedla känslan av utanförskap i form av bild eller film. Detta är mitt tävlingsbidrag:

Annars händer inte så mycket just idag. Imorgon hade jag tänkt ta mig in till stan och fixa lite grejer, kanske tjuvtvätta lite i tvättstugan på kvällen. Vi får väl se vad som händer, nu ska jag gå och tvätta hennan ur håret.


Kommentarer
Naturflickan

Vilken fin bild^^ Om du har tagit den själv är det himlans bra gjort=)

2010-03-19 @ 12:41:08
URL: http://naturflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback