Na na na na na na ni na ni na ni naaa

Ja då var den där dusch ritualen avklarad. Så nu sitter jag här och luktar fancy! (En riktig Foofie anhängare vet vad jag menar med det hähä) Börjar sent imorgon, kl 12. Sen får jag gå hem där kring 20 tiden. Har inget planerat den här helgen. Känns som att antingen sitter jag hemma och har minispa, eller så far jag ut på äventyr, mig kvittar det. Beror väl på vad jag blir med dragen på. Någon som vill ut på äventyr, bara hör av er. Och till er som vet hur det ser ut i mitt kylskåp: läs och häpna! Min kyl är "befolkad"! Där står en stor satans ost, mjölk, en vanilj yoghurt en halv kvarting scotch, en halv kvarting vodka och en flaska rött. Och i skafferiet bor det bröd! BRÖD! Har inte haft bröd hemma på flera månader. Men när osten är slut köper jag nog inte hem mer bröd. Försöker ju dra ner på kolhydrater. Det är vitt bröd som bor i skafferiet också haha, den värsta sorten.

Men nu är det snart dags för sängen, bör inte gå och lägga mig alltför sent även om jag har sovmorgon imorgon. Yes, nu ska jag sova gött inatt sen kör jag järnet på praktiken imorgon, wreoom, räser Foofie, sen är det heeelg!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback