Kalix

Som jag nämnt så reser jag och hälsar på min pappa idag och stannar tills på söndag. Har inte varit där på drygt ett år så nu är det verkligen dags. Senast jag träffade pappa var när han kom och hälsade på mig över dagen för att se hur jag har det i lägenheten jag bor i nu och det var tidigare i våras. Det kommer bli dåligt med uppdateringar resten av veckan, ska ju spendera så mycket kvalitetstid med min pappa som möjligt. Nu när man är vuxen är det inte lika lätt att bara fara iväg då man har saker att sköta här i Skellefteå såsom praktik/jobb/jobbsöknade osv. Men ni får ha det fint sålänge så märker ni väl när jag uppdaterar igen. Toodles Skellefteå, Kalix här kommer jag!



Kommentarer
R # B 3 R T (Caydens.blogg.se)

Hejhej! Gillar din blogg tycker att du blandar ut texterna bra och har fina bilder. Keep on working!:) Allt fint med dig annars då? :)



Ha en fin dag!

2010-09-15 @ 17:17:12
URL: http://caydens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback