Lista med frågor


1. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Det vet man aldrig.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Bull.
3. Hur lång är du? 165 cm.
4. Vad har du för väder? Inte fan vet väl jag.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hotel Rwanda, ni borde se den.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Snopp.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är störande att kommunicera via sms, ring istället.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De var aldrig gifta så de är snarare separerade.
9. När såg du senast din mamma? En månad sedan kanske.
10. Icke godkänt i något ämne? Matematik.
11. Mvg i något? Tyvärr inte.
12. När vaknade du idag? Hemligt.
13. Vilken är din favoritplats? Framför datorn.
14. Vilken plats föredrar du minst? Toaletten.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? I din säng.
18. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
19. Var har du bott/bor? Har bott på massa olika ställen, nu bor jag i Skellefteå.
20. Tycker du om kinamat? Jajemen.
21. Tycker du om kaffe? Jag tycker om latte.
22. Vad dricker du helst till frukost? Brukar inte äta frukost.
23. Kan du spela poker? Jag kan spela finns i sjön.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Nej det gör jag inte.
25. Vill du ha barn? Nej vill inte ha en snor och bajs maskin.
26. Kan du några andra språk än svenska? Jag kan tala engelska och pytte lite spanska.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Jo det har jag.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Vet inte, gillar både och.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, inredning, elektronik.
30. Är du cool? Coolare än dig i alla fall.
31. Kan du rulla med tungan? Jag kan typ det.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är lagom roliga.
33. Vad har du för ringsignal? Soundtracket till Jägermeister reklamen.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nix.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En flaska coca cola.
36. Kan du byta olja på bilen? Nej men jag kan typ tanka tror jag.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Försvinnanden av Jodi Picolt.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Det skulle du allt bra vilja veta va.
39. Dansar du i bilen? Lite trångt att dansa där va?
40. När var du i kyrkan senast? Var nog några år sedan.
41. Hur många hål har du? Ett i muttan, ett i stjärten, två i näsan, ett i munnen och ett i varje öra. Så det blir 7 hål.
42. Har du någon piercing? Jag hade.
43. Har du någon tatuering? Inte än.
44. Gillar du någon just nu? Jag gillar alla mina vänner så jo.
45. Händer ikväll? Fråga din mamma.
46. Provat röka eller snusa? Jag har typ det.
47. Har du pojkvän/flickvän? Nej, finns ingen som förtjänar mig.
48. Vad är ditt mobil nummer? Fråga Gandalf.
49. Vad ska du göra ikväll? Är den som skrev listan med frågor senil?
50. Har du några syskon? Jag är ensambarn.
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Under 24 kr sa Halebop.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback