Lördag

Ja som jag nämnde i tidigare inlägg så har vi idag besökt min farmor i Haparanda, blev även en snabb visit till min farbror som har sin stuga ute på Seskarö. Sen var vi en sväng på Ikea också. Tar bilder och lägger upp sen på det jag köpte. Sen har jag även köpt en special garderob från Jysk i onsdags innan jag for med bussen till Kalix. Den var på rea fram till den 19:e så jag passade på att köpa den i onsdags innan jag reste iväg så jag hann få den för rea priset. Så sen kommer det komma upp före och efter bilder på mitt sovrum so stay tuned ni som är nyfikna på hur det kommer bli! Imorgon är det söndag och då ska vi om det blir hyffsat väder åka ut till stugan och grilla lunch där mest på skoj, blir det allt för taskigt väder åker vi och hälsar på mina kusiner istället. Sen sätter jag mig på bussen där vid 17 tiden så jag är hemma imorgon kväll någon gång. Så sen kommer updates precis som vanligt. Men nu är det dags för mig att lägga mig och sova, god natt allesammans!





Solnedgångar, stugan på enrisgrundet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback