Helgen

Den här helgen kändes rätt körig för mig. Iaf fredagen. Satt på bussen hela dagen och fick ont i huvudet. Anlände till Skellhell och fixade hem katten, duschade, försökte dricka vatten. Sen drog jag till Lina och Marcus och drack två glas vin och tog det lugnt. Sen for vi till trästocks och såg Kapten Röd och jag mådde bara sämre och sämre, fick mer ont i huvudet och svettades som en jävla gris. Slutade med att jag spydde och gick hemmåt med Jennie och Erik. Sen sov jag bort typ hela lördagen i princip, var så jävla sliten. Drack mängder av vatten. Och idag har jag bara tagit det lugnt, jag mår mycket bättre nu. Har så tråkigt bara och inga pengar har man heller. Men det ordnar ju upp sig mot slutet av veckan.

Sen har jag hittat nya musik favoriter på youtube också, synd bara att jag har slut timmar på Spotify, och synd att man måste betala för att få obegränsad tillgång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback