Välkomna!

Nu är det www.foofie.se som gäller hädanefter!
Allt är inte riktigt som det ska än men det kommer, det kommer.



Tyvärr är det mycket bilder som försvunnit längre bak i arkivet. Kommer att rensa och försöka återställa bilder så gott det går. Att gå bak och kolla vad man skrev för längesen är ju bland det bästa som finns med en blogg, åtminstone för sin egen del. Jag kommer nog inte blogga i all evighet men jag kommer nog aldrig radera bloggen. Tänk vad kul om typ 10 år att gå in och kolla på alla bilder och läsa allt, alla minnen. Jag har ju haft den här bloggen nu i drygt 2 år så jag har en hel del jobb framför mig med att återställa bilderna så gott det går, men jag kommer ta det lite i taget för annars måste jag typ sitta i ett dygn i sträck och pilla och fixa. Så, ja då vet ni varför det kan se lite konstigt ut längre bak i arkivet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback