Happy birthday to me

Ja nu har det hänt en hel del sedan jag skrev här sist, oj oj oj säger jag bara. Har fått en hel del gjort som stått på listan men det är tråkigt så det skriver jag inte mer än såhär om. Onsdags natten satt jag och småsöp och var social med en bekant, kom hem typ 8 på morgon haha. I torsdags blev jag "iväg lurad" på en biltur med en massa snack. I fredags blev jag kidnappad iväg på bowling kväll, jag fick en strike, wiho. I lördags var det fest eftersom jag har fyllt år (måndagen den 21:a, fick massa gratulationer på facebook tack så mycket!) och det hände så sjukt mycket hela den dagen kvällen och natten. Vi käkade pizza till middag i alla fall, det var gött. Jag hade hur trevligt som helst på festen. Min födelsedagsfest avslutades med sexigt sällskap i badkaret hehe.

Nu är det chill som gäller resten av denna kväll, imorgon har jag ett viktigt möte.


Kommentarer
tasha

graaattiisssssss

2011-03-26 @ 19:59:47
URL: http://ellohell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback